Reklama jest wszędzie, bez niej nie można działać na rynku. Mamy rożnorodne typy reklamy
Aktualności
Submitted by addmean on Tue, 03/21/2023 - 07:06
Nasze miasta lśnią kolorami reklam i bilbordów. Jeszcze nie tak dawno takie coś spotkać można było tylko w ogromnych zachodnich miastach. Obecnie każdy sklep z ubraniami, każdy sklep spożywczy, marketoraz zwykły mały sklepik ma swoją reklamę.
Author: Tomasz Musial
Source: http://www.flickr.com
Oprócz tego billboardy reklamowe widać na ścianach budowli, są pomalowane na dworcach, umieszczane są na masztach, słupach oraz samochodach. Rzeczywistość barwnych reklam króluje. Jest niezwykle kolorowy i rzuca się w oczy. Wieczorem reklamy są podświetlane, a w dzień naturalnie wyeksponowane. Na reklamach ulicznych znaleźć można nie tylko artykuły spożywcze, ale także odzież, bielizna, buty i inne produkty. Teraz niezwykle pożądane są również kolorowe gazetki promocyjne, które możemy dostać w każdym markecie, czyli biedronka gazetki promocyjne czy lidl gazetki promocyjne.
Na reklamach wielkoformatowych znaleźć można samochody wraz z promocyjnymi cenami, propozycje sklepów czy nazwy znanych marek odzieżowych lub kosmetykami. Migające,świecące reklamy oszałamiają przechodniów i nakłaniają do nabycia wybranych dóbr.Reklamy telewizyjne to nieco odmienna forma pozyskania klienta. Trafiają do zwykłych odbiorców, dzieci i młodzieży. Media kreują reklamy bardziej dosłowne, to znaczy takie, w których znajdują się nie tylko obrazki reklamowe ale też dobrze określone przeznaczenie produktu. Reklamy w telewizji są emitowane podczas filmów, między programami oraz w ich trakcie. Wszystko w celu żeby zdobyć w jak największą liczbę nabywców.
Author: Jeff Djevdet
Source: http://www.flickr.com
Przekazy reklamowe cechują się czymś szczególnym, ciekawą oprawą dźwiękową, lekkim udźwiękowieniem docierającymw ucho konsumenta oraz niezwykle kuszącą treścią opisującą z jak najkorzystniejszej strony konkretną rzecz i jejprzeznaczenia.Cele przekazów reklamowych są jednoznaczne. Mają zadanie jak najskuteczniejszego promowania czegoś, aby skutecznie podwyższyć jego sprzedaż. Reklamy i bilbordy są wszędzie. Są ciekawe i różnorodne. Jedne pokazują niską cenę produktu, inne chcą zapewnić jakość, a jeszcze inne próbują nęcić cechami podrzędnymi. Motyw reklamowy zazwyczaj jest taki sam. Sens reklamy jest oczywista, nie ważne jakiego typu reklamy dotyczy. Reklama ma na celu należycie wpłynąć na konsumenta aby skutecznie wpłynąć na wzrost sprzedaży. Cele i idee reklam są wszystkim konsumentom znane.